Ahad, 8 Mei 2011

...

setiap keputusan yang harus kiter buat perlu berlandas kan akal..tp kedang 2 aku buat keputasn hanya berlandas kan nafsu dan perasan....kepetusan dan pemikaran aku...aku biar kan...biler dipikir kan semula keputusan aku telah dibuat...aku mnyesal...untuk berpatah balik pada keadaan sebelum...x mugkin akan terjadi...aper yang boleh aku buat...hanya menerus kan perjalanan hidup dengan keputusan yg salah...tp owng selalu cakap setiap yg berlaku ader hikmah nyer...maybe betol ader hikmah nyer...aku dapat belajar dari kesilapan keputusan yang aku buat...tp macam mner pulak keputusan yang dipilih itu mengubah 100% hidup aku..segala yang berlaku pada hari besok adalah yg baru bg aku...kehidupan seharian aku, pergaulan aku, kawan2 & laen2 laa...

aper yang harus aku buat?...

0 ulasan: