Isnin, 4 April 2011

T_T

yup ary nieh aku nak nangis...dont know why...but aku serius nak nangis..(tulis n3 pown mengalir air mata)..ary nieh aku rase bersalah sangat pada diri aku...for what dont ask...selain dari tuh aku rase aku dah jauh giler ngan member aku....aper masalah nyer.

arrggghhhhhhhhhh  

biler korang sakit kan aty aku...penah x korang pk...penah x????..aku tnyer nieh pnh x???.... :'(....tp biler aku rase aku dah wat salah ngan korang terus aku tnyer..." aku ader wat salah ker??? lau ader aku mintak maaf.." bukan nak kater aku baek..tp..cuber laa selami perasaan owng laen jugak..ko asyik cakap yg ko cepat terase...abiz aku nieh plak...tukang jage perasaan ko jerk ker???...sudah laa...ko tuh dah besar pnjg...pk matang laa skit....aku pown ader perasaan yang perlu dijaga...bukan ko sorang jerk....

sarebut!!!!

0 ulasan: