Jumaat, 20 Mac 2015

Life in university

What do u think about university...msti laaa yg syok2...but sometimes there have something yg x syok...

yup n paling x syok bila kita dapat tahu kawan kita kata kita kat blakng..apa yang aku tanam kan dalam otak aku nie...if kita boleh buat orang tuh...x mungkin orang tuh x boleh buat kat kita plak kan..

mula2 masa nak masok U..aku selalu fikir macam kat dalam tb tuh...pakai baju lawa2..make up cantik2...hehehe...smpai aku lupa aku amik bidang engineering dan bukan bidang masscom

masa kecik semua orang tak saba nak jadi besar...dewasa...berkerja...sama macam aku...kadang2 tak saba nak keje sbb nak duit nak pg melancong bagai..tp bila kita ddk balik...aku rasa macam nak jadi kecik...masok sekolah...tak payah nak fikir kan msalah orng lain...

masok jeee U teros kene fikir kan macam2 masalah..smpai kadang aku rasa tak mampu nak tanggung...tp aku tahu ALLAH maha berkuasa...DIA tahu apa yg terbaik bagi hamba Nya...

Hopefully korang punya life U tak sama macam aku...:)

0 ulasan: