Jumaat, 22 Jun 2012

kata hati

pejam celik aku dah tiga tahun kat GMi nieh..waaa...macam x caya kan...macam2 aku rasa masa aku kat gmi nieh...yang macam pennah aku tulis...ade jugak yang x penah aku tulis...sume nyer terjadi seperti yang x disangka...
pernah x korang terfikir yang korang nak padam segala kenangan korang...yup itu yang aku pk kan sekarang...aku x nak pk kan perkara yang aku alami selama 3 tahun neih...sbb banyak perkara yang sakit kan hati aku...erm...
kalau laa kenangan yang aku hadapi tuh aku leh padam mcam mner aku padam memory kat kamera, hp, n yang laen kan senang jerk aku nak delete....

tp kene ingat jugak yang setiap yang terjadi itu mesti ada hikmah nya...InsyaAllah aku percaya apa yang terjadi pada aku sekarang ini ada hikmah nyer..hikmah yang aku akan di kemudian hari..insyaAlllah..

0 ulasan: